مجله پزشکی

ساخت وبلاگ

هدف از انتشار  و چاپ کتاب می تواند نوشتن کتاب باشد. در این شرایط بسته به علم و تحقیقی که شما و دیگران انجام داده اید می توان کتاب نوشت. هدف شما ممکن است جمع آوری یا ترجمه کتاب باشد.

پس از تصمیم گیری در مورد هدف انتشار کتاب، بهتر است پس از تصمیم گیری در مورد مراحل چاپ و هزینه های چاپ تا حدودی خودتان شروع به نوشتن کنید.

اما به یاد داشته باشید، موضوعات بلافاصله پس از ایجاد منتشر نمی شوند. موضوع نوشته شده باید با توجه به متن و برخی قوانین و دستورالعمل ها ویرایش شود. برای اینکه این مرحله به درستی انجام شود، باید یک چاپگر کتاب و یک ناشر معتبر را انتخاب کنید.

پس از اتمام ویرایش صفحه آرایی یعنی نحوه قرارگیری موضوعات باید با تصاویر و صفحه آرایی موضوعات کتاب هماهنگ باشد. زیرا بدون صفحه آرایی، چاپ نمی شود.توجه داشته باشید که این مرحله در فرآیند چاپ کتاب بسیار مهم است.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رها traneteb بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 21:42

موبایل یکی از مهمترین ابزارآلات دست بشر است که بیشترین استفاده در بین تمامی سنین را دارد و سبک زندگی امروزه چنین چیزی را می طلبد. موبایل از قطعات متنوعی ساخته شده که برخی از آنها اصلی و برخی نیز لوازم جانبی هستند که هر فردی با توجه به نوع سلیقه خود آن را بر روی گوشی نصب می کند. هر کدام از این قطعات می توانند عمر مفید موبایل را تا چندین برابر افزایش دهند پس در موقع خرید آن به راهنمای خرید قطعات موبایل توجه لازم را داشته باشید. هر قطعه موبایل معمولا دارای کد مخصوص به خود است که تهیه آن نیاز به کمی تخصص دارد، سایت فروش اغلب راهنمای خوبی برای تهیه این محصولات می باشد.

هدفون، باتری، خازن، دیود، برد، بازر، باتری، تاچ ال سی دی، صفحه نمایش، درب پشت گوشی، درب جلویی گوشی، میکروفون، بلوک، دوربین، مقاومت، ترانزیستور، آی سی و .... از جمله قطعات مهم در ساخت موبایل به شمار می روند که خرابی هر قسمت از آن باعث اختلال در عملکرد گوشی می شود و نیاز به خرید یا تعویض قطعات موبایل خواهیم داشت. زمانی که به قطعی صدا، شکستگی تاچ و ال سی دی، روشن نشدن گوشی و آب رفتگی درون گوشی و.. روبرو شدید نیاز است که برای تعمیر یا خرید انواع قطعات اقدام کنید.

https://sorenstore.com/fa/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/1/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/30

 

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رها traneteb بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت: 1:54

ثبت برند شامل مراحل، معیارها و شرایطی است که به دلایل زیر برخی افراد و گروه ها ترجیح می دهند به جای ثبت برند اقدام به خرید برند آماده و یا فروش برند نمایند.

برخی افراد یا گروه ها زمان کافی برای انجام مراحل اداری و قانونی ثبت علامت تجاری را ندارند. در صورتی که خرید و انتقال برند آماده (فروش برند) به سرعت و تنها با حضور طرفین قرارداد (فروشنده و خریدار) در دفاتر اسناد رسمی امکان پذیر باشد.
اسامی انتخاب شده برای ثبت علامت تجاری قبلاً توسط شخص یا گروه دیگری ثبت شده است. بنابراین انتخاب برندی خارج از بازار که تمامی مراحل ثبت و صدور گواهی ثبت را طی کرده باشد می تواند اقدامی هوشمندانه باشد.
ثبت علامت تجاری نیازمند مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری است و اگر بخواهیم علامت تجاری را به لاتین ثبت کنیم باید کارت بازرگانی نیز داشته باشیم. اما فروش برند یا برند آماده نیازی به مجوز فعالیت یا کارت بازرگانی ندارد!
یک برند آماده بیش از نام هایی که خودتان انتخاب کرده اید با محصولات یا خدمات شما همخوانی دارد و نظر شما و تیم برند مجموعه تان را بیشتر به خود جلب کرده است! در این صورت، خرید یک برند آماده ممکن است یکی از گزینه ها باشد.
یک مجموعه به هر دلیلی هدف تجاری خود را فروش برند دارد. شاید فکر می کنید ایده های بهتر و امکانات مناسب تری برای رشد و تبلیغ آن برند دارید. در این صورت می توانید با خرید برند مذکور تمامی ایده هایی را که در ذهن دارید پیاده سازی کنید.
دشواری و مشکلات ثبت علامت تجاری در مقابل خرید علامت تجاری فروش
4 تا 6 ماه طول می کشد تا یک برند یا علامت تجاری در بهترین شرایط ثبت شود، یعنی اگر نام درخواستی مشابه نام ثبت شده دیگری نباشد یا همان نامی که قبلاً برای آن درخواست شده است ثبت نشده باشد.یعنی در صورتی که تمامی مراحل و مراحل اداری ثبت علامت تجاری بدون مشکل پیش برود، پس از این مدت گواهی ثبت علامت تجاری دریافت خواهید کرد، در غیر این صورت پس از 45 تا 60 روز پس از ارسال درخواست ثبت علامت، درخواست ارسال شده توسط دپارتمان ثبت مالکیت صنعتی با اخطاریه مواجه می شود که پس از رفع مشکلات، فرآیند ثبت علامت تجاری باید تکرار شود و این روند می تواند بارها تکرار شود! یا حتی اگر کار نمی کند!

لطفاً توجه داشته باشید که اگر درخواست علامت تجاری اخطار دریافت کند، ثبت مجدد درخواست هزینه جدیدی برای متقاضی خواهد داشت. ضمناً برای ثبت برند به مجوزهایی (مانند جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری) نیاز داریم و در صورت لاتین بودن نام مورد نظر همراه داشتن کارت بازرگانی الزامی است. اخذ هر یک از این مجوزها مستلزم داشتن شرایط و صرف زمان و هزینه خاص خود است که می تواند روند ثبت علامت تجاری را تحت تاثیر قرار دهد.

ثبت کامل یک برند یا نام تجاری از نظر تعداد کالا، فارسی یا لاتین بودن، مجموع طبقات مربوط به نام تجاری و ... بسیار مهم است. کالاها و طبقات پرتقاضا مانند مواد غذایی امکان ثبت نام تجاری بر روی همه یا برخی از محصولات مورد نظر وجود ندارد و ممکن است محصولات درخواستی رد شوند!

چرا قیمت علامت تجاری آماده از ثبت علامت تجاری گرانتر است؟
با توجه به مطالب زیر برندهای آماده دارای ارزش و در نتیجه قیمت بالاتری هستند. یعنی هر یک از عناصر زیر می تواند در ارزش گذاری و در نهایت نرخ فروش و انتقال برند ذکر شده تاثیر داشته باشد.

تعداد کالاها و طبقات ثبت شده
کیفیت و زیبایی نام ثبت شده
نام تجاری باید به زبان فارسی و لاتین ثبت شود.کالاها، خدمات و طبقات مشابه به ثبت رسیده است.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رها traneteb بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 2:13

چطور بادی اسپلش مناسب برای بدنمان را پیدا کنیم؟ - لیا مَگ

بادی اسپلش بخشی از دسته اسپری بدن هستند که بوی ملایم تری نسبت به ادکلن ها و عطرها دارند. زیرا فاقد اسانس است و بیشتر از آب و الکل و مواد طبیعی تهیه می شود.

بادی اسپلش ها بعد از دوش گرفتن مستقیماً روی پوست اسپری می شوند. البته می توانید این محصولات را روی گز هایتان نیز اسپری کنید. یک بادی اسپلش خوب حاوی مرطوب کننده است و پوست شما را آبرسانی می کند.

مزایای بادی اسپلش
اگر ایده جدیدی برای عطر دارید، بادی اسپلش ها مکان خوبی برای شروع هستند. استفاده از محصولات خوشبو کننده مختلف یا عطرهای مکمل گزینه خوبی برای تشدید بوی بدن مورد نظر شماست.

هنر استفاده از چندین محصول معطر یا لایه‌های عطر به شما این امکان را می‌دهد که از جذب سریع پوست، روغن‌های عطر و بوی بدن برای پخش سریع‌تر و ماندگاری بیشتر جلوگیری کنید.

برای این منظور کافیست بعد از دوش گرفتن از لوسیون بدن یا کره بدن استفاده کنید. سپس بادی اسپلش را روی بدن و لباس اسپری کنید.

اگر به دنبال ایده پیچیده‌تری هستید، سعی کنید رایحه‌های مختلف (اما مکمل) را برای ایجاد ترکیبی جدید و منحصربه‌فرد بچینید. شما می توانید این کار را با استفاده از کره بدن بادی اسپلش به انتخاب خود انجام دهید یا با مخلوط کردن چندین رایحه بدن بادی اسپلش برای ایجاد عطر مورد علاقه خود استفاده کنید.

معایب بادی اسپلش
برخی از بادی اسپلش بر پایه آب و برخی دیگر روغنی هستند. استفاده از بادی اسپلش بر پایه روغن می تواند آثاری بر جای بگذارد و لباس های شما را لکه دار کند.

اگر از روغن چرب بادی اسپلش استفاده می کنید، آن را فقط برای بدن خود استفاده کنید و از استفاده آن روی لباس خودداری کنید.برای اسپری روی لباس و ملافه، توصیه می کنیم از بادی اسپلش های مبتنی بر آب استفاده کنید.

.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : بادی اسپلش, نویسنده : رها traneteb بازدید : 145 تاريخ : جمعه 24 تير 1401 ساعت: 12:44

همه چیز درباره بادی اسپلش

اگر تا به امروز با این محصول آشنا نشده اید، بهتر است تا با خواندن این مقاله با این محصول آشنا شوید تا بتوانید به راحتی با خرید آن بدنی خوشبو داشته باشید.

بادی اسپلش در اصل نه عطر است نه ادکلن بلکه یک مایع خوشبو کننده بدن بوده که شما می توانید آن را به بدن خود اسپری کنید. همانطور که می دانید ما ادکلن و عطر را بر روی لباس خود اسپری می کنیم ولی بادی اسپلش این قابلیت را دارد که شما ان را بر روی پوست خود اسپری کنید.

در این میان این ماده به صورت مایع بوده و مانند ادکلن ها به صورت گاز نبوده و همین موضوع سبب شده تا ماندگاری ان نسبت به عطر و ادکلن پایین تر باشد. این محصول که به تازگی در بازارهای ایران جا خوش کرده است از آب، الکل و رایحه های طبیعی ساخته شده است. 

در اینجا به شما می گوییم که چرا باید از بادی اسپلش زنانه و مردانه برای بدن استفاده کرد.

معمولا استفاده از عطر و اسپری بر روی پوست به دلیل ترکیبات ناسازگار آن باعث خشکی، حساسیت پوست و یا حتی بیماری می شود.
این محصول این عیوب را ندارد
 با آبرسانی به پوست و استفاده از روغن های مغذی، احساس تغذیه، شادابی، جوانی و شادابی به پوست می دهد.
چند منظوره است
 علاوه بر خوشبو کننده و ضد تعریق، خواص دیگری از جمله نرم کننده، مرطوب کننده و تقویت کننده پوست نیز دارد.
بادی اسپلش همچنین حاوی مقداری الکل است تا محصول را روی پوست پخش کند.
 این مقدار با توجه به نیاز و حساسیت پوست تعیین می شود.
 عطرها نیز حاوی روغن هستند، اما روغن های موجود در عطرها برای بدن ضروری نیستند و مضر هستند.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رها traneteb بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 21:35

همه چیز درباره بادی اسپلش | طریقه مصرف ، معایب و افزایش ماندگاری | مجله زیبایی روژه

مزایای استفاده از بادی اسپلش زنانه چیست؟
هیدراتاسیون
اگر می خواهید از پوست خود مراقبت کنید، باید آن را هیدراته نگه دارید. یکی از بهترین راه ها برای آبرسانی به پوست استفاده از اسپری بدن است. اگر بعد از استحمام از اسپری بدن استفاده کنید، آب مورد نیاز پوست را راحت تر به آن برمی گرداند و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.

بوی خوب و قیمت مناسب
بسیاری از افراد به دلیل تحمل غلظت عطر و ادکلن به بادی اسپلش روی می آورند. این محصول با قیمت مناسب خود می تواند نقش یک خوشبو کننده رایحه ملایم را برای شما ایفا کند.

بدون حساسیت پوستی
آن دسته از ترکیباتی که در سایر محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارند و ممکن است پوست شما را تحریک کنند، در بادی اسپلش استفاده نمی شوند. بنابراین استفاده از این محصول منجر به حساسیت یا خارش پوست نخواهد شد.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : بادی اسپلش, بادی اسپلش زنانه, نویسنده : رها traneteb بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 19:20

راهنمای رزرو بلیط تور کیش ارزان قیمت با بهترین هواپیما و هتل

این روزها محدودیت های زیادی برای سفر در کرونا وجود دارد و مسافران با توجه به شرایط سفر خود باید یک سری قوانین را رعایت کنند تا بتوانند از مرز عبور کنند و به همین دلیل قصد داریم در این زمینه به شما کمک کنیم. تورهای خارجی و داخلی به ویژه مقاصد و شهرهای پرطرفدار پذیرای شما هموطنان عزیز می باشد.

در تورهای داخلی و خارجی از چه خدماتی می توان استفاده کرد؟
بیمه سفر
پیاده روی شهری
رزرو هتل
مسیرهای مهم برای تورهای تابستانی
از آنجایی که تابستان فصل اصلی گردشگری در اکثر کشورهای جهان و همچنین شهرهای کشور است، در این فصل با توجه به شرایط ویروس کرونا تعهدات ویژه ای در نظر گرفته می شود تا از سفر خود لذت ببرید. کوش آداسی، ارمنستان روسیه در سال های اخیر همواره طرفداران زیادی داشته است.

اصل مدارک سفر
اگر به کشورهایی مانند امارات متحده عربی، روسیه یا سایر کشورهای اروپایی می روید، باید ویزای توریستی دریافت کنید. البته به شرطی که بلیط هواپیما رفت و برگشت و واچر رزرو هتل همراه داشته باشید و از قبل تور را رزرو کرده باشید. همچنین، جواب منفی تست کرونا به مدت ۷۲ ساعت باقی مانده برای زمان سفر در آزمایشگاه‌های مورد تایید ایرلاین‌ها یکی دیگر از اسناد بسیار مهم برای سفر است، اگرچه در مقاصدی مانند دبی، هنگام ورود تست کووید ۱۹ دریافت خواهید کرد.
تفاوت قیمت تورهای تابستانی با سایر فصول
تفاوت قیمت تورهای تابستانی و تور مسافرتی با سایر تورهای سال بستگی به مقصدی دارد که می روید، اما در بیشتر مواقع این تفاوت قیمت می تواند دو برابر شود. این تفاوت قیمت به دلیل افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل است.همچنین در تابستان علاوه بر امکان تفریح ​​در ساحل، می توانید از فستیوال های مختلفی که در این فصل در نقاط مختلف دنیا به خصوص اروپا و ترکیه برگزار می شود، لذت ببرید.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : تور, تور مسافرتی, نویسنده : رها traneteb بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 3:46

متخصص سئو کیست؟ چگونه متخصص seo شویم؟ - اسماعیل سحاب
چرا به سئو نیاز داریم؟ سئو و مراحلی که باید در زمینه سئو در وب سایت انجام شود پیچیده است اما در برخی از قسمت های آن که ساده است می توانید خودتان با گذراندن دوره های آموزشی انجام دهید.
 
اما از آنجایی که سئو بسیار مهم است و یک علم تخصصی محسوب می شود، برای رسیدن به نتیجه مطلوب تری و در مواردی که بسیار تخصصی است، نیاز به داشتن افراد متخصص و متخصص در این زمینه است.
 
هر شرکت فعلی باید از یک شرکت سنتی به یک شرکت دیجیتال تبدیل شود تا در دنیای اینترنت به خوبی دیده شود.
 
تا به امروز، سئو بهترین و تخصصی ترین راه برای کمک به کسب و کارها در نتایج موتورهای جستجو بوده است. موتورهای جستجو درک درستی ندارند و با توجه به معیارهایی که برای آنها تعیین شده است، داده‌های وب‌سایت‌ها را بررسی می‌کنند و وب‌سایتی را انتخاب می‌کنند که بهترین کیفیت و محتوا را از بین بسیاری از وب‌سایت‌ها داشته باشد و وب‌سایت را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. برای کاربران شما
 
حال اگر بخواهیم با توجه به موارد فوق به نتیجه بهتری برسیم باید بگوییم که برای کسب رتبه و جایگاه مناسب در موتورهای جستجو به یک نیروی کمکی که همان سئو است نیاز داریم.
 
سئو به شما کمک می کند محتوای خود را بر اساس درک موتورهای جستجو تولید کنید و همچنین کیفیت آن را مشخص می کند و محتوای کامل و مفیدی را در اختیار مخاطب قرار می دهد.
 
چرا به سئو نیاز داریم؟
 
بهینه سازی موتورهای جستجو که همان سئو است این روزها در دنیای دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای رونق کسب و کار و پیشبرد حرفه خود در این سبک کسب و کار با بازاریابی موتورهای جستجو آشنا شده اند.
 
این روزها سئو و مشاور سئو تبریز وب گستر یک نیاز اساسی برای بازاریابی و تجارت است. در عصر تکنولوژی، کمتر کسی را می بینید که برای نیازهای خود به اینترنت روی نیاورد.با توجه به موارد فوق، این روزها کمتر شرکتی را خواهید دید که از وب سایت برای ارائه خدمات خود استفاده نکند. با راه اندازی و طراحی وب سایت و انجام تکنیک های سئو در آن می توانید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت هر چه بیشتر رشد دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : مشاور سئو تبریز, نویسنده : رها traneteb بازدید : 162 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 3:47

تزریق چربی معمولاً از نواحی مانند شکم، اطراف باسن یا پهلوها و اطراف چشم ها، پیشانی، شقیقه ها، گونه ها، خط خنده، لب ها، چانه یا سایر نواحی بدن که نیاز به تزریق دارند، برداشته می شود.

آماده سازی چربی
چربی هایی که از بدن گرفته می شود در مرحله بعد فرآوری شده و چربی به دقت از خون و مواد بیهوش کننده جدا می شود. پس از جداسازی چربی ها، مقدار دقیق چربی مورد نیاز برای تزریق در سرنگ های ظریف تهیه می شود. لازم به ذکر است که سلول های چربی بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و در تمام مراحل برداشت، فرآوری و تزریق باید دقت زیادی به خرج داده شود تا آسیبی به آن ها وارد نشود و نتیجه مطلوبی داشته باشد.

کلینیک لیپوساکشن
به طور کلی روش تزریق چربی ترانه طب را می توان در سه مرحله خلاصه کرد:

ابتدا برش های کوچکی روی پوست ایجاد می شود و از یک لوله نازک برای جمع آوری مقدار کمی چربی (مشابه لیپوماتیک) استفاده می شود. پس از بخیه زدن برش ها باید از تفنگ مناسب استفاده شود.
با سرنگ های مخصوص چربی ها به محل مورد نظر تزریق می شود. سوزن سرنگ بسیار ظریف است و آسیب پوستی ایجاد نمی کند.
تجهیزات مدرن و ویژه چربی را از خون و سایر مایعات جدا می کند.
کاربردهای تزریق چربی
از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت و گردن.
گونه ها، لب ها را برجسته کنید و به صورت فرم دهید
نواحی خالی صورت مانند گودی را بهبود بخشید
عکس تزریق چربی به صورت.
آیا تزریق چربی ضرر دارد؟
برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا این روش با توجه به استخراج چربی و سپس تزریق آن دردناک است و نیاز به بیهوشی دارد؟

این روش نیمه تهاجمی بوده و در دسته عمل های سرپایی قرار می گیرد. هر ناحیه ای که پزشک معالجه می کند کاملاً با بی حسی موضعی تزریق می شود و هیچ گونه درد و ناراحتی برای فرد ایجاد نمی کند.با این حال، گاهی اوقات استرس و اضطراب فرد منجر به واکنش های ناخودآگاه می شود. بنابراین مشاوره قبل از انجام این روش با دانستن مراحل، اطمینان و راحتی خواهد داشت.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

  • دو هفته قبل از تزریق از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • از مصرف داروهایی که باعث تشدید خونریزی می شوند خودداری کنید.
  • آزمایشات تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
  • سعی کنید برای چند روز تعطیل برنامه ریزی کنید.
  • آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.
  • در روز تزریق باید از آرایش صورت و چشم و ناحیه مورد تزریق خودداری شود.
  • بهتر است محل مورد نظر را با صابون و بتادین بشویید.
مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : تزریق چربی, تزریق چربی به باسن, نویسنده : رها traneteb بازدید : 202 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 20:55

کربوکسی تراپی ترانه طب یکی از روش های درمانی جدیدتری است که برای اولین بار در دهه 1990 در فرانسه معرفی شد، اثربخشی این روش درمانی که در حال حاضر توسط بهترین متخصصان پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، قابل توجه بوده است. در این روش برای جوانسازی پوست مستقیماً دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود که این عمل را می توان در هر قسمتی از بدن از جمله صورت، گردن، بازوها، باسن و پاها انجام داد. گاز دی اکسید کربن را حتی می توان به نواحی ظریف یا پوست نازک مانند اطراف چشم تزریق کرد. این درمان برای کاهش چربی و سلولیت، افتادگی پوست، اسکار آکنه، خطوط و چین و چروک و حتی گودی به کار می رود.

اما ممکن است تعجب کنید که چرا این درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود.

بدن ما به طور طبیعی دی اکسید کربن تولید می کند. بنابراین، مهم نیست که چند دوز از این ماده به بدن تزریق شود. می توان مطمئن بود که بدن نسبت به این ماده خارجی واکنش بدی نشان نمی دهد و آن را به خوبی می پذیرد. بنابراین درمان از این طریق برای طیف وسیعی از افراد، با نتایج موثر و حداقل عوارض امکان پذیر است.

کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟
همانطور که گفته شد در این روش بسته به ناحیه مورد درمان، مقداری دی اکسید کربن به بدن تزریق می شود. اگرچه این ماده به طور طبیعی توسط سلول های بدن تولید می شود، اما زمانی که مقدار آن بیش از حد طبیعی شود. بدن را وادار به واکنش می کند.

هنگامی که این ماده وارد بدن می شود، سیستم گردش خون در ناحیه تحت درمان تحریک می شود. بدن این وضعیت جدید را کمبود اکسیژن می بیند و سعی می کند با استفاده از رگ های خونی این وضعیت را کنترل کند. این پاسخ اکسیژن کافی را به ناحیه می فرستد و تولید کلاژن را افزایش می دهد.و همانطور که احتمالا می دانید، کلاژن یک عنصر ضروری برای صاف کردن و سفت شدن پوست است.

مقدار دی اکسید کربن تزریقی بسته به قسمتی از بدن که از درمان استفاده می شود متفاوت است. به عنوان مثال، برای درمان سلولیت و کاهش رسوبات چربی، دی اکسید کربن بیشتری مورد نیاز است. این ماده به سلول های چربی و بافت های همبند که باعث سلولیت می شوند حمله کرده و آنها را تجزیه می کند.

مجله پزشکی...
ما را در سایت مجله پزشکی دنبال می کنید

برچسب : کربوکسی تراپی, نویسنده : رها traneteb بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 18:22